مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-31سياسي

محبت اهل بیت(ع) و شهدا بزرگترین سرمایه انسان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اساس دین حب و بغض است، گفت:محبت اهل بیت(ع) و شهدا بزرگترین سرمایه انسان است.

- بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اساس دین حب و بغض است، گفت:محبت اهل بیت(ع) و شهدا بزرگترین سرمایه انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در جمع مسئولان ارشد استان به مناسبت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، به میهن با بیان اینکه ارزش انسان با خواسته هایش سنجیده می شود، افزود: باید سجده شکر بگذاریم که با بدترین بدها و وحشی ترین انسان ها دشمن هستیم و به صادق ترین ها احساس محبت می کنیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگرچه اعمال انسان جداگانه نرخ دارد اما حب و بغض به آنها ارزش می دهد، افزود: بر اساس روایات، دین هم چیزی جز حب و بغض نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان در حقیقت وقتی چیزی را دوست دارد که با آن سنخیت پیدا می کند، گفت: سنخیت ملاک ارزش انسان است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمام سود و زیان انسان در این سنخیت محاسبه می شود، افزود: گره خوردن سرشت انسان با سرشت امام حسین (ع) یک سرمایه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت اهل بیت(ع) و شهدا بزرگترین سرمایه انسان است

محبت اهل بیت(ع) و شهدا بزرگترین سرمایه انسان است