مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-31اجتماعي

مصرف مازوت به کاری که با سلامت مردم می کند، نمی ارزد


بر اساس اتفاق نظری که متخصصان محیط زیست دارند، مصرف مازوت به هزینه ای که تولید و کاری که با سلامت جامعه می کند، نمی ارزد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال محیط زیست گفت: بر اساس اتفاق نظری که متخصصان محیط زیست دارند، مصرف مازوت به هزینه ای که تولید و کاری که با سلامت جامعه می کند، نمی ارزد.

امیرعلی برومند در گفت وگو با ایسنا در خصوص راهکار موثر برای رفع آلودگی هوا اظهار کرد: اگر ما به وضعیتی که در آن قرار گرفته ایم نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که به دلیل شیوع ویروس کووید 19 همگی مجبور شده ایم به یک سری از فاصله گذاری های اجتماعی تن دهیم.

البته در همین راستا دنیا از این فرصت برای ترویج مدل های حمل ونقل پایدار مانند دوچرخه سواری استفاده کرد که ما متاسفانه در کشور نتوانستیم از آن استفاده لازم و حداکثری را ببریم.

عضو کمیته آموزشی، پژوهشی مدیریت سبز دانشگاه فردوسی مشهد عنوان کرد: نتوانستیم به سرعت با شروع این بیماری دوچرخه سواری را به عنوان یک مدل حمل ونقل برای مردم که به صورت خودکار فاصله گذاری اجتماعی را محقق می کند، تثبیت کنیم.

باید امروز در شرایط همه گیری کرونا خیابان هایمان را مملو از دوچرخه می دیدم، چرا که در بحث حمل ونقل درون شهری، دوچرخه سواری به صرفه تر است، سلامت شهر را تامین می کند، پیوند بین مردم و محیط طبیعی را بالا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مازوت به کاری که با سلامت مردم می کند، نمی ارزد

مصرف مازوت به کاری که با سلامت مردم می کند، نمی ارزد