مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-31سياسي

تپه هگمتانه ثبت جهانی می شود


پرونده ثبت جهانی هگمتانه و منظر تاریخی - فرهنگی همدان آماده است و سال آینده محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما به دنبال انجام کارهای بزرگ هستیم و در این مسیر اهمیتی به حاشیه سازی ها نمی دهیم اظهار کرد: جهانی شدن مبل و منبت ملایر از اتفاقات بزرگی است که در این دولت محقق شد.

وی با اشاره به ایجاد تحول اساسی در شهرستان های رزن و درگزین گفت: این دو شهرستان با کارهای زیربنایی و اساسی در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه هستند .

استاندار همدان با بیان اینکه 180 هکتار گلخانه در شهرستان رزن و درگزین ساخته شده و یا در حال احداث است از ایجاد چهار گاوداری 6 هزار رأسی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به گردشگری استان توجه عمیقی شود گفت: پرونده ثبت جهانی هگمتانه و منظر تاریخی - فرهنگی همدان آماده است و سال آینده محقق خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه ما به دنبال انجام کارهای تکراری و روزمره نیستیم تاکید کرد: ما استان را با فکر و نگاه بلند و واقعی مدیریت می کنیم نه رویایی.

وی با اشاره به پیگیری اجرای پروژه های مهم در استان گفت: دولت تدبیر و امید توجه جدی به توسعه حمل و نقل ریلی استان داشته که ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپه هگمتانه ثبت جهانی می شود

تپه هگمتانه ثبت جهانی می شود