مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-31اقتصادي

سرمایه گذاری صنعتی در مازندران رشد 2 برابری داشته است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی طی سال جاری در استان نسبت به سال قبل رشد دو برابری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته هزار و 500 میلیارد تومان پروژه صنعتی و تولیدی در استان افتتاح شد، افزود: این میزان تا پایان دهه فجر امسال به بیش از سه هزار میلیارد تومان رسیده است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به چهار هزار میلیارد تومان برسد.

وی با اظهار داشت: طی دو سال گذشته یکی از نقاط برجسته، حجم و رشد سرمایه گذاری در استان قابل توجه بوده است و تقاضا برای سرمایه گذاری در استان رشد داشته است.

وی با عنوان اینکه تاکنون 80 واحد تعطیل و راکد در استان راه اندازی شده است، گفت: همزمان با دهه فجر و با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت، جشن راه اندازی واحدهای تعطیل در استان اجرا می شود.

قوانلو ادامه داد: احیای یک واحد تعطیل شده در استان در فاز اول برای 800 نفر شغل ایجاد کرد و جشن راه اندازی واحدهای تعطیل در دهه فجر اجرا می شود.

رییس سازمان صمت مازندران درباره آخرین وضعیت صنعت مازندران با عنوان اینکه دو هزار و 453 واحد صنعتی در استان دارای پروانه معتبر هستند، گفت: در مجموع در استان بیش از سه هزار واحد صنعتی وجود دارد که هزار واحد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صنعتی در مازندران رشد 2 برابری داشته است

سرمایه گذاری صنعتی در مازندران رشد 2 برابری داشته است