مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-31دانش

هشتمین استاندارد بین المللی در حوزه فناوری نانو منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، استاندارد بین المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در زمینه اثر نانومواد بر پروتیین ها با عنوان فناوری نانو ارزیابی ساختار ثانویه پروتیین در زمان برهم کنش با نانومواد، - استاندارد بین المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در زمینه اثر نانومواد بر پروتیین ها با عنوان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، استاندارد بین المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در زمینه اثر نانومواد بر پروتیین ها با عنوان فناوری نانو ارزیابی ساختار ثانویه پروتیین در زمان برهم کنش با نانومواد، با استفاده از رنگ تابی دورانی ماورای بنفش منتشر شد.

این استاندارد هشتمین استاندارد بین المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو، پس از 3 سال تلاش مستمر گروه کاری تشکیل شده زیر نظر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو محسوب می شود.

این استاندارد با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و به کمک یکی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور، در سال 1396 به سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) پیشنهاد گردید.

پس از تایید و تصویب پیشنهاد ایران از سوی کشور های عضو کمیته فنی استاندارد فناوری نانو ایزو، مطالعات مختلف و گسترده ای انجام و جلسات متعدد کارشناسی با متخصصان داخلی و خارجی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین استاندارد بین المللی در حوزه فناوری نانو منتشر شد

هشتمین استاندارد بین المللی در حوزه فناوری نانو منتشر شد