مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-31ورزشي

بدون ستاره هم می توان درخشید


تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا این جای لیگ بیستم توانسته تیمی باشد که تمام تیم ها برای بازی مقابل آن ترس داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا این جای لیگ بیستم توانسته تیمی باشد که تمام تیم ها برای بازی مقابل آن ترس داشته باشند.

نفت مسجدسلیمان یکی دیگر از تیم های نفتی خوزستان است که با مشکلات مالی و ساختاری بسیار کار خود را در لیگ بیستم با هدایت مجتبی حسینی و تیمی جوان آغاز کرد.

شاید در ابتدای فصل باتوجه به این که نفتی ها بازیکن ستاره و سرشناس در ترکیب خود نداشتند، کمتر کسی نتایج خوب فعلی را برای این تیم متصور بود اما نفت که از لیگ نوزدهم استارت موفقیت را زده بود، در لیگ بیستم نیز نشان داده که علی رغم کمبودهای زیاد می تواند در فوتبال ایران بدون ستاره هم درخشید.

همان کاری که استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم با جوانان بی نام و نشان خود انجام داد و انتهای مسیر آن ایستادن بر بام لیگ حرفه ای ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوانان جویای نام نفت مسجدسلیمان امسال در مصاف با تیم های مدعی و بزرگ لیگ همچون استقلال و پرسپولیس به تساوی رسیده اند و تیم های با امکانات و پرمهره ای چون فولاد و سپاهان را شکست داده اند و شهر خودرو تیمی که این روزها روی نوار موفقیت است را هم از پیش رو برداشته اند؛ این ها یعنی بازیکنان نفت در بازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ستاره هم می توان درخشید

بدون ستاره هم می توان درخشید