مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-31دانش

تشریح اقدامات معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود


زیروحی، معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در تشریح اقدامات این معاونت گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، - معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، فعالیت های علمی خود را از مهرماه سال 1398 با ژورنال کلاب های دانشجویی آغاز کرد.

زیروحی، معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در تشریح اقدامات این معاونت گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، فعالیت های علمی خود را از مهرماه سال 1398 با ژورنال کلاب های دانشجویی شروع کرد و اولین جلسه آن در 23 مهر همان سال با حضور جعفری با موضوع ایمونولوژی و ساعت بیولوژیک بدن برگزار شد.

زیروحی ادامه داد: قابل ذکر است که با شیوع ویروس کرونا این جلسات قطع نشد؛ بلکه به صورت گسترده تر و بین دانشگاهی برگزار شد.

به طوری ک با لینک شدن و همکاری با 7 دانشگاه علوم پزشکی بزرگ کشور از جمله تهران، ساری، بابل، تبریز، بیرجند و یزد توانستیم این جلسات را به صورت مجازی، رایگان و قابل استفاده برای دانشجویان علاقه مند سراسر کشور برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

تشریح اقدامات معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود