مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31سياسي

معاون وزیر نیرو: آب شرب گوارا و خوش طعم مطالبه بحق مردم شهر سنندج است


آب شرب گوارا و خوش طعم مطالبه بحق مردم شهر سنندج است که امیدواریم با احداث خط انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج این مشکل رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قاسم تقی زاده در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر سقز که در اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دستور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در هفته ای دیگر از پویش الف - ب - ایران سه طرح در استان کردستان با هدف تامین آب شرب و آب کشاورزی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 19 سد در این استان وجود دارد، افزود: با استفاده از این سدها برای 563 هکتار از اراضی کشاورزی کردستان شبکه آبیاری و زهکشی احداث شده که برای بیش از 500 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو در ادامه بیان کرد: آب شرب سنندج از سدی به نام قشلاق تامین می شود که از از لحاظ بهداشتی هیچ مشکلی ندارد اما در زمان بارندگی فعل و انفعالاتی در این سد اتفاق می افتد که موجب طعم و بوی بد آب شرب سنندج می شود.

تقیزاده یادآور شد: مردم شهر سنندج انتظار دارند که از طریق سد آزاد آب مورد نیاز برای شرب شهر به تصفیه خانه به صورت مستقیم انتقال داده شود که برای امسال 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و درخواست داریم 100 میلیارد تومان دیگر نیز برای سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نیرو: آب شرب گوارا و خوش طعم مطالبه بحق مردم شهر سنندج است

معاون وزیر نیرو: آب شرب گوارا و خوش طعم مطالبه بحق مردم شهر سنندج است