مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31سياسي

دستاوردهای نظام در زمینه های دانش بنیان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستاوردهای نظام در زمینه های دانش بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستاوردهای نظام در زمینه های دانش بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

محمود ثمینی امروز 12 بهمن ماه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در محل مدرسه شاهد خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اظهار کرد: امروز به چه دلیلی یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی در بوق و کرنا، ماهواره و تریبون و از هر فرصتی استفاده کرده و با برنامه ریزی دقیق و هزینه کردن میلیون ها دلار می خواهند مردم و به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) 15 سال تبعید را تحمل کردند و دست از مبارزه برنداشتند تا ملت را در مسیر مبارزه با استکبار قرار دهند، ادامه داد: این همه مبارزه برای رسیدن به استقلال بود؛ تا رقم خوردن سرنوشت و اختیار مردم در دست خود باشد و فرهنگ غنی اسلام بر این مردم حکومت کند و این اتفاق با همراهی و همت ملت ایران به وقوع پیوست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جمهوری اسلامی با رای مردم بوجود آمد و خط و مشی این مملکت با درایت امام راحل و ملت رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای نظام در زمینه های دانش بنیان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

دستاوردهای نظام در زمینه های دانش بنیان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست