مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-31سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی تئوری ها و غارتگری های استبداد را در هم کوبید


پیروزی انقلاب اسلامی همه تئوری ها و غارتگری های استبداد را در هم کوبید و نظمی نو در جهان ایجاد کرد که باعث بیداری ملت ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی در مراسم آغاز ویژه برنامه های دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فرزانگان در ساوه، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ جهان برشمرد و گفت: اگر بخواهیم یک تحلیل تاریخی از انقلاب اسلامی داشته باشیم و به نسل های امروز و فردا اهمیت آن را نشان دهیم باید به قبل از انقلاب برگردیم.

وی افزود: قبل از انقلاب جهان به دو بلوک شرق به رهبری کرملین و غرب به رهبری کاخ سفید تقسیم شده بود که یکی کمونیسم و بی خدایی را ترویج می کرد و دیگری لیبرالیسم و بی بند و باری را گسترش می داد.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: دو بلوکی که جهان را با دو پیمان نظامی ناتو و ورشو تقسیم بندی می کرد با ظهور امام دگرگون شد و تأکید کرد که اسلام تنها راه نجات و رستگاری است و بعد از سال ها بود که اسلام در متن جوامع قرار می گرفت.

میرزایی با تأکید بر اینکه با آمدن امام راحل این دو مکتب از بین رفته و جهان اسلام با انقلاب اسلامی ایران معرفی شد ادامهداد: پیروزی انقلاب اسلامی همه تئوری ها و غارتگری های استبداد را در هم کوبید و نظمی نو در جهان ایجاد کرد که باعث بیداری ملت ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی تئوری ها و غارتگری های استبداد را در هم کوبید

پیروزی انقلاب اسلامی تئوری ها و غارتگری های استبداد را در هم کوبید