مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-31فناوري

بررسی ماهواره ها در مدار با سیستمی نوین


بخش ایتالیایی شرکت هوافضای فرانسوی-ایتالیایی تالس آلنیا اسپیس (Thales Alenia Space) در شهر لاکوییلا یک سیستم جدید را در طی همه گیری ویروس کرونا آزمایش و معرفی کرده است.

- بخش ایتالیایی شرکت هوافضای فرانسوی-ایتالیایی "تالس آلنیا اسپیس"(Thales Alenia Space) در شهر لاکوییلا یک سیستم جدید را در طی همه گیری ویروس کرونا آزمایش و معرفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اینوویشن اوریجینز، سیستم مذکور این امکان را به کاربران می دهد تا از راه دور سخت افزاری را که در دست ساخت است بررسی کنند.

این سیستم بررسی نیمه خودکار آروین (Arvin) نام دارد که مخفف عبارت بررسی دیداری واقعیت افزوده (Augmented Reality Visual Inspector) است.

آروین شامل یک بازوی رباتیک و یک دستگاهی است که قادر است تصاویر را به طور خودکار بزرگ کند و قابلیت زوم کردن آنها همانند استریومیکروسکوپ را دارد.

علاوه بر این آروین ویژگی های بیشتری نیز دارد به عنوان مثال می تواند بردهای مدار را اسکن کند و اجزای جداگانه و هر بخش یک ساختار(بدون در نظر گرفتن اندازه و ضخامت) بررسی کند.

آروین به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پوشیدن لباس های فضایی خاص وارد اتاق های تمیز شوند و در کنار اپراتورها بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ماهواره ها در مدار با سیستمی نوین

بررسی ماهواره ها در مدار با سیستمی نوین