مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-31فرهنگي

سلیقه عجیب و غریب یک کارگردان خاص


در فهرستی که مجله انگلیسی «فار اوت» تصویر نسخه دست نویس آن را منتشر کرده، بزرگ ترین فیلم های تاریخ سینما به انتخاب تارانتینو معرفی شده اند.

- جی پلاس، همواره انتخاب بهترین ها از جذاب ترین بازی های دنیای سینما بوده است، به خصوص اگر این انتخاب ها از سوی سینماگران، منتقدان یا رسانه های شناخته شده و محبوب به انجام رسیده باشد.

مثلا کسی مانند کوئنتین تارانتینو - که سلیقه خاص سینمایی اش معروف خاص و عام است و تقریبا تمام سینمادوستان با سلیقه این سینماگر بزرگ آشنایی دارند.

سلیقه عجیب شهروند نوشت؛ در شرایطی که در اغلب لیست های بهترین ها فیلم هایی مانند پدرخوانده ، سرگیجه ، همشهری کین یا دیگر فیلم هایی که احترام و اعتبار آکادمیک دارند، در صدر فهرست بهترین فیلم های تاریخ سینما قرار می گیرند، کوئنتین تارانتینو فیلم وسترن خوب، بد، زشت (1966) را به عنوان بزرگ ترین فیلم تاریخ سینما معرفی کرده است.

در این فهرست که مجله انگلیسی فار اوت تصویر نسخه دست نویس آن را منتشر کرده، بزرگ ترین فیلم های تاریخ سینما به انتخاب تارانتینو معرفی شده- که گستره وسیعی از فیلم ها و ژانرهای متفاوت و اغلب دست کم گرفته شده، از ژانر وحشت تا رزمی و وسترن را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه عجیب و غریب یک کارگردان خاص

سلیقه عجیب و غریب یک کارگردان خاص