مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-31سياسي

دهه مبارک فجر نقطه پایان دست درازی بیگانگان به حقوق و ارزش های ملت ایران بود


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی مشترک، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم و مسئولان استان و کشور تبریک گفتند.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی در پیامی مشترک، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به مردم و مسئولان استان و کشور تبریک گفتند.

در پیام مشترک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و سید علی آقازاده به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی آمده است: فجر نقطه پایان تاریکی و ظلمت است و آن زمان که خورشید پیروزی و افتخار در افق سرنوشت یک ملت طلوع می کند، فجر به باشکوه ترین هیئت خود در نظرها نمایان می شود تا معبری باشد به سوی نورانیت، عدالت ، بیداری، آگاهی، عزت و کرامت.

ایام الله دهه مبارک فجر نقطه پایان استبداد، آغازی بر پایان دست درازی بیگانگان به حقوق و ارزش های ملت ایران و آغاز خودباوری و اتکای تمام قد به قدرت لایزال الهی و حضور خروشان مردم بود که با تکرار رمز پرغرور الله اکبر و با تبعیت از پیر فرزانه انقلاب، به بزرگی و شکوه تمام به ثمر نشست و انوار درخشانش چشمان جهانیان را خیره ساخت.

امروز که 42 سال از طلوع فجر پیروزی در آسمان این سرزمین می گذرد، نهال بارور انقلاب ملت ایران به درختی تنومند تبدیل شده و به ثمر نشسته است و علیرغم دشمنی های مثال زدنی توطئه گران علیه این انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه مبارک فجر نقطه پایان دست درازی بیگانگان به حقوق و ارزش های ملت ایران بود

دهه مبارک فجر نقطه پایان دست درازی بیگانگان به حقوق و ارزش های ملت ایران بود