مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-31سياسي

روحانی: همه پیش بینی های امام درست از آب درآمده است


روحانی با اشاره به سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا(س) مبنی بر رایگان شدن آب و برق برای مستضعفان، گفت: مدتی بود که خناسان می گفتند «آن آب و برق مجانی چه شد؟» و امروز دولت دوازدهم افتخار می کند که در سایه فداکاری و تلاش مسئولان وزارت نیرو و نفت این شعار .

- روحانی با اشاره به سخنرانی امام راحل در بهشت زهرا(س) مبنی بر رایگان شدن آب و برق برای مستضعفان، گفت: مدتی بود که خناسان می گفتند آن آب و برق مجانی چه شد؟ و امروز دولت دوازدهم افتخار می کند که در سایه فداکاری و تلاش مسئولان وزارت نیرو و نفت این شعار امام(ره) را محقق ساخت و اقشار کم درآمد از آب و برق رایگان برخوردار هستند و بدین وسیله شعار زشتی که خناسان در دست گرفته بودند، پایان یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور افتتاح گسترده طرحهای عمرانی در کشور را در راستای تحقق شعار جهش تولید خواند و تاکید کرد که دولت دوازدهم افتخار می کند که در سایه فداکاری و تلاش مسوولان، آب، برق و گاز را برای اقشار کم مصرف که عمدتا در میان اقشار کم درآمد نیز هستند، مجانی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم بهره برداری از 13 طرح ملی و مهم صنعت آب و برق در استان های خراسان شمالی و کردستان گفت: 12 بهمن که امام خمینی(ره) بر خلاف پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: همه پیش بینی های امام درست از آب درآمده است

روحانی: همه پیش بینی های امام درست از آب درآمده است