مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-31سياسي

ایرانیان بیشتر چه کتاب هایی می خوانند؟


تحلیل یافته های «موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی» با تمرکز بر  یافته های بخش کتاب و کتابخوانی در قالب یک نشست بررسی می شود.

- تحلیل یافته های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی با تمرکز بر  یافته های بخش کتاب و کتابخوانی در قالب یک نشست بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین نشست از سلسله نشست های تحلیل یافته های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی با تمرکز بر یافته های بخش کتاب و کتابخوانی، دوشنبه 13 بهمن 1399 از ساعت 14 تا 16 به صورت مجازی برگزار برگزار می شود.

در این نشست ابتدا فاطمه فلاح (عضو شورای علمی طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی) گزارشی از یافته های این طرح در بخش کتاب و کتابخوانی ارائه خواهد کرد و سپس مسعود کوثری (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)، علی اصغر سیدآبادی (نویسنده و پژوهشگر) و محمود آموزگار (مدیر نشر آمه) یافته های این بخش را تحلیل خواهند کرد.

موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی در ایران پس از 16 سال وقفه، با هدف سنجش رفتارهای فرهنگی مردم ایران توسط دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال 1398 اجرا شده است.

موج های اول و دوم این پیمایش به ترتیب در سال های 1379 و 1382 انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان بیشتر چه کتاب هایی می خوانند؟

ایرانیان بیشتر چه کتاب هایی می خوانند؟