مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-31فرهنگي

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از ظهر امروز یکشنبه 12 بهمن ماه، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به صورت رسمی با نمایش 2 فیلم سینمایی کار خود را آغاز می کند.

- دومین فیلم سینمایی که امروز در سالن رسانه ها رونمایی می شود، بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی است، با احتساب کارگردانی مشترک با افشین هاشمی در فیلم خسته نباشید این فیلم سومین اثر سینمایی این کارگردان به شمار می آید.

قرایی پیش از این با فیلم سینمایی سد معبر در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.

یکی از نکات جالب این فیلم سینمایی تغییر نام آن است، در ابتدا نام این پروژه سینمایی بی همه چیز بود که بعد از مدتی به بدون همه چیز تغییر نام داد، اما در نهایت دوباره به بی همه چیز تغییر نام داد.

بی همه چیز اقتباسی از نمایشنامه ملاقات با بانوی سالخورده است و از این نظر یکی از فیلم های کنجکاوی برانگیز جشنواره امسال است، به خصوص که فیلمنامه آن را محسن قرایی با همراهی محمد داوودی به نگارش درآورده است؛ زوجی که سال گذشته برای فیلمنامه قصر شیرین سیمرغ بهترین فیلمنامه را از آن خود کردند.

فیلم تازه محسن قرایی کم حاشیه نبود و حواشی آن تنها به تغییر نام خلاصه نشد، بلکه در ابتدا قرار بود بازیگرانی، چون علی مصفا و شهاب حسینی در این پروژه حضور داشته باشند که هرکدام از این 2 بازیگر از حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند