مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-31فرهنگي

اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان درباره اقدامات انجام شده در پهنه رودکی برای برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: - شهردار منطقه 11 تهران از آغاز اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در پیاده راه استاد شهریار واقع در پهنه فرهنگ و هنر رودکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرالله آبادیان درباره اقدامات انجام شده در پهنه رودکی برای برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: این جشنواره که هر ساله از سوی اداره هنرهای نمایشی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و امسال تئاتر های خیابانی خود را برای علاقمندان به هنرهای نمایشی در پهنه رودکی به اجرا گذاشته است.

آبادیان افزود: به منظور همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر،علاوه بر اقدامات خدمات شهری و پاکسازی محیطی، از سوی اداره زیبا سازی این منطقه نسبت به اجرای تبلیغات محیطی شامل نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی، آذین بندی و نصب ریسه های پارچه ای و زیبا سازی مسیر در محدوده بوستان دانشجو، محوطه تئاتر شهر و پهنه رودکی اقدام شده است.

شهردار منطقه 11 تهران بیان کرد: امسال 35 نمایش به بخش تئاتر خیابانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از بین نمایش هایی که پیش از این در جشنواره های خیابانی موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی آغاز شد

اجرای سی و نهمین جشنواره تئاتر خیابانی در پهنه رودکی آغاز شد