مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-31اقتصادي

حذف کاغذبازی در نظارت بر صنوف تهران


معاون سازمان صمت تهران از آغاز فعالیت سامانه یک پارچه مدریت بازرسی خبر داد و گفت: با استفاده از سیمبا تمام مراحل کاغذ بازی بین واحدهای درون سازمانی حذف می شود.

- سعید محمدی پور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره تشدید بازرسی ها و نظارت بر صنوف ویژه ایام نوروز اظهار کرد: رسیدگی به شکایات به صورت آنلاین و با حذف کاغذ بازی ها به سرعت انجام می شود.

وی در ادامه گفت: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت به سامانه یک پارچه مدیریت بازرسی (سیمبا) تجهیز شده که رسیدگی به تخلفات تا صدور رأی تعزیرات در کوتاه ترین زمان و آنلاین انجام می شود.

معاون سازمان صمت تهران درباره عملکرد سامانه بیان کرد: در این سامانه بازرس ها به سخت افزار و نرم افزار مجهز شدند که شکایات به طور برخط روی تبلت دریافت و گزارشات متخلفین نیز آنلاین به تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی ارسال می شود.

محمدی پور در همین رابطه افزود: شهروندان تنها شکایات خود را همانند گذشته از طریق سامانه 124، تلفن 124 و یا حضوری انجام داده، رسیدگی به شکایت از طریق سامانه 124 به واحد بازرسی و برای بررسی به نزدیک ترین بازرس در محل ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذبازی در نظارت بر صنوف تهران

حذف کاغذبازی در نظارت بر صنوف تهران