مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-31اقتصادي

ورود 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دهه فجر


‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 110 دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

- ‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 110 دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه های تولید داخلی انجام داده است، گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فحر دومین بخش از اتوبوس ها و مینی بوس های جدید وارد پایتخت می شود.

‎هاشمی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود 62 درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

‎ بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید 500 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از 250 دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دهه فجر

ورود 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دهه فجر