مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-31اقتصادي

اجرای 796 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر انقلاب در یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که سعی می کنیم اولین فاز منازل طرح اقدام ملی مسکن در این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام طرح های یوم الله دهه فجر امسال در استان یزد برگزار شد، با بیان این که بیشترین هزینه کرد استان در حوزه صنعت بوده است،اظهار کرد: طرح های شاخص حوزه صنعتی در شهرستان های اردکان، میبد، بافق و اشکذر در دستور کار قرار دارند.

وی افزود: به مناسبت فرا دهه فجر 796 طرح عمرانی در قالب ایجاد زیرساخت آب، گاز، برق، بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و گردشگری در دستور کار جدی استان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در ادامه با بیان این که طرح های دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 425 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده بعد از اتمام نهایی این طرح ها برای سه هزار نفر در استان یزد اشتغال پایدار ایجاد می شود.

صادقیان تصریح کرد: در حوزه عمرانی سعی کردیم طرح هایی که طی دو سال آینده به بهره برداری می رسند را متناسب با نیاز استان در اولویت اجرایی و پیگیری قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 796 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر انقلاب در یزد

اجرای 796 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر انقلاب در یزد