مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-31اقتصادي

رشد 6 درصدی بازدید فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد 6 درصدی بازدید فنی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در 10 ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد 6 درصدی بازدید فنی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در 10 ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، یاسر محمد حسنی اظهارکرد: 3078 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در این مدت توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل از نظر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و غیره مورد بازدید فنی قرار گرفتند که نسبت به مدت مشابه با 2 هزار و 896 ناوگان رشد 6 درصدی را نشان می دهد.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 درصدی بازدید فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان

رشد 6 درصدی بازدید فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان