مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-31ورزشي

دوومیدانی کاران پارالمپیکی در انتظار صدور ویزا برای اعزام به امارات


دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با وجود این که مقدمات کار برای اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه و تایید کلاس بندی بین المللی انجام شده اما همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی کشور میزبان هستیم.

- دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با وجود این که مقدمات کار برای اعزام دوومیدانی کاران به مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه و تایید کلاس بندی بین المللی انجام شده اما همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی کشور میزبان هستیم.

مسعود حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات بین المللی فزاغ امارات برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو و تایید کلاس بندی بین المللی ورزشکاران است که از 18 تا 26 بهمن برگزار می شود.

در این تورنمنت قرار است 9 ورزشکار معلول و 8 ورزشکار نابینا و کم بینا حضور داشته باشند.

وی گفت: تمام مقدمات کار اعم از تهیه بلیت و رزرو هتل برای اعزام دوومیدانی کاران توسط کمیته ملی پارالمپیک به امارات انجام شده و تنها منتظر دریافت ویزا هستیم تا از ورزشکاران اعزامی و کادر همراه تست PCR نیز گرفته شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: هر چند کشور میزبان اعلام کرده که در بدو ورود ورزشکاران و کادر همراه به مدت 24 ساعت قرنطینه و از آنها مجددا تست گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی کاران پارالمپیکی در انتظار صدور ویزا برای اعزام به امارات

دوومیدانی کاران پارالمپیکی در انتظار صدور ویزا برای اعزام به امارات