مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-31سياسي

رزمایش الی بیت المقدس 10 در فارس آغاز شد


فرمانده سپاه فجر فارس از آغاز رزمایش الی بیت المقدس 10 همزمان با سراسر کشور در 42 نقطه استان با محوریت سپاه فجر فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی یکشنبه 12 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 در 42 نقطه به صورت گسترده با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم با محوریت سپاه فجر فارس آغاز شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: این رزمایش با هدف ارتقاء سطح هم افزایی و هماهنگی در صحنه عمل بین نیروهای مسلح اجرا می شود.

بوعلی ادامه داد: با برگزاری این رزمایش شاهد اقتدار پایگاه های بسیج هستیم و با این آمادگی و اقتدار جوانان در پاسداری از کشور و حریم اسلام موجب یاس دشمن می شود و موجب امیدواری در کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به حضور پررنگ سپاه در دوران شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: فارس با مشارکت پایگاه های مقاومت و بیت المقدس با افتخار و سربلندی از امتحان بیرون آمد و در این مدت بیش از 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تهیه و توزیع شد.

بوعلی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون سپاه فجر فارس در قالب نذر رهایی بیش از 60 زندانی جرائم غیرعمد را از زندان های فارس آزاد کرد که در دهه فجر امسال نیز 100 نفر آزاد خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس 10 در فارس آغاز شد

رزمایش الی بیت المقدس 10 در فارس آغاز شد