مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-31سياسي

زمین هایی که درد صاحبانش را دوا نکرد


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: یکی از مشکلاتی که سالیان متمادی است ابهری ها را رنج می دهد، زمین های شریف آباد است که می توانست به بهبود وضعیت اقتصادی مردم و معیشت آن ها منجر شود، - ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: یکی از مشکلاتی که سالیان متمادی است ابهری ها را رنج می دهد، زمین های شریف آباد است که می توانست به بهبود وضعیت اقتصادی مردم و معیشت آن ها منجر شود، ولی به حال خود رها شده است.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (12 بهمن ماه) در بازدید از شهرداری ابهر با بیان اینکه این شهرستان به دلیل شرایط طبیعی و انسانی و دارا بودن ویژگی های ممتاز در موقعیت فوق العاده ای قرار دارد، اظهار کرد: ابهر ظرفیت انجام کارهای بزرگ را دارد که متاسفانه در این مسیر به خواسته خود نرسیده است.

وی با اشاره به آسیب هایی که در بحث کیفیت مدیریت ها از جمله تامین بودجه وجود دارد، عنوان کرد: در بحث مدیریت، بودجه بخشی از مشکلات را حل می کند، اما برخی از مشکلات است که حل آن ها نیازی به پول ندارد، بلکه حل آن در گرو مدیریت و تعامل است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که یکی از مشکلاتی که سالیان متمادی است که ابهری ها را رنج می دهد، زمین های شریف آباد است، ادامه داد: مدت زمان زیادی است که چندین هزار هکتار زمین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین هایی که درد صاحبانش را دوا نکرد

زمین هایی که درد صاحبانش را دوا نکرد