مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-31اقتصادي

118 پروژه و طرح اقتصادی دهه فجر در پارس آباد بهره برداری می رسد


بمناسبت ایام الله دهه فجر 118 پروژه و طرح اقتصادی دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، ابراهیم امامی ظهر روز یکشنبه در جمع مسئولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 118 پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه گذاری گذاری با اعتباری بالغ بر 244 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: از مجموع 118 پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه گذاری گذاری افتتاح شده در این شهرستان 109 عنوان پروژه و 9 مورد دیگر طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری است که با بهره برداری رسیدن باعث اشتغال مستقیم جوانان خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: افتتاح و آغاز بهره برداری از 2 هزار هکتار از آبیاری تحت فشار طرح مهار آب های مرزی ناحیه دوم عمرانی پایاب سدخدا آفرین و بهره برداری و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا و افتتاح ارتقا هتلینگ بیمارستان ارس نمونه هایی از پروژه ها و و طرح های افتتاحی در این شهرستان است.

امامی ادامه داد: افتتاح 8 واحد مسکن معلولین و محرومین و افتتاح 4 خانه محرومین تحت پوشش کمیته امداد و افتتاح آسفالت معابر و و محلات شهر پارس آباد از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 پروژه و طرح اقتصادی دهه فجر در پارس آباد بهره برداری می رسد

118 پروژه و طرح اقتصادی دهه فجر در پارس آباد بهره برداری می رسد