مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-31سياسي

ترویج سبک زندگی شهدا موثرترین روش زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را از ضروریات جامعه خواند و گفت: در این بازه زمانی که درحال نبرد فرهنگی هستیم، - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را از ضروریات جامعه خواند و گفت: در این بازه زمانی که درحال نبرد فرهنگی هستیم، ترویج سبک زندگی شهدا و بیان خاطرات شهدا بهترین و موثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود احمدی نیا طی سفری یک روزه به شهرستان برخوار جهت بررسی مشکلات جامعه هدف این شهرستان، ضمن تجدید میثاق با شهدا، باهیئت همراه به دیدار خانواده شهید فتاحی که 2 شهید و 2 جانباز تقدیم انقلاب کرده اند، رفت و از این عزیزان تقدیر و تجلیل کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن شرکت در جلسه کارگروه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان، گفت: شهرستان برخوار در تقویم انقلاب افتخارآفرین بوده و این افتخار و استقامت و پایداری را مدیون خانواده معظم شهداست.

احمدی نیا اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را از ضروریات جامعه خواند و گفت: در این بازه زمانی که درحال نبرد فرهنگی هستیم، ترویج سبک زندگی شهدا و بیان خاطرات شهدا بهترین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج سبک زندگی شهدا موثرترین روش زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

ترویج سبک زندگی شهدا موثرترین روش زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است