مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-31دانش

پیشنهاد معاونت علمی ریاست جمهوری برای راه اندازی مراکز نوآوری در کشورهای هدف


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ارائه پیشنهادی در زمینه تاسیس مراکز نوآوری ایران در قالب دیپلماسی فناوری در کشورهای هدف خبر داد و گفت: ساختمان قبلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا که تخلیه شده بود به نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی و همچنین محلی .

- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ارائه پیشنهادی در زمینه تاسیس مراکز نوآوری ایران در قالب دیپلماسی فناوری در کشورهای هدف خبر داد و گفت: ساختمان قبلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا که تخلیه شده بود به نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی و همچنین محلی برای آموزش شرکت ها در آن کشور تبدیل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سورنا ستاری در حاشیه افتتاح سه مرکز نوآوری، یک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و یک آزمایشگاه تخصصی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر خود به کشور کنیا و افتتاح مرکز نوآوری در این کشور، اظهار کرد: این معاونت در خصوص ایجاد بازارهای صادراتی شرکت های دانش بنیان به صورت جدی با وزارت امور خارجه در تعامل است و افتتاح مرکز نوآوری در کنیا الگوی بسیار خوبی برای دیگر کشورها در این زمینه خواهد بود.

به گفته وی ساختمان قبلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا که تخلیه شده بود، به نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی و همچنین محلی برای آموزش شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد معاونت علمی ریاست جمهوری برای راه اندازی مراکز نوآوری در کشورهای هدف

پیشنهاد معاونت علمی ریاست جمهوری برای راه اندازی مراکز نوآوری در کشورهای هدف