مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-31ورزشي

وزارت ورزش فسخ قرارداد کارگزار پرسپولیس را وتو می کند؟


فسخ قرارداد آتیه داده پرداز از سوی مدیرعامل پرسپولیس، به تنهایی برای قطع ارتباط مالی با این کارگزار کافی نبوده و حالا وزارت ورزش می گوید باید این موضوع را بررسی کند که تردیدهای زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از اختلافات پیش آمده بین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، کارگزار باشگاه پرسپولیس در بحث اسپانسری، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار بررسی دوباره قرارداد باشگاه پرسپولیس با این کارگزار شده است.

نامه اکنون در اختیار دایره حقوقی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته تا درباره قرارداد سه ساله و پُر حاشیه مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه تصمیم گیری کنند.

یکی از موارد مورد اختلاف باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه بحث درآمدهای سرخپوشان از محل اسپانسرها و .

است.

جایی که سرخپوشان معتقدند کارگزار در مدت اجرای این قرارداد تاکنون فقط به حداقل تعهدات خود عمل کرده و کمترین درآمد ذکر شده در قرارداد برای باشگاه ایجاد شده است.

این در حالی است که طبق قرارداد امضا شده بین مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، سرخپوشان راه دیگری برای درآمدزایی مستقل ندارند و تمام بحث های اسپانسری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش فسخ قرارداد کارگزار پرسپولیس را وتو می کند؟

وزارت ورزش فسخ قرارداد کارگزار پرسپولیس را وتو می کند؟