مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-31اقتصادي

48 روستا و یک شهر ایلام در دهه فجر گازدار می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 48 روستا و یک شهر وهمچنین گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

- عباس شمس اللهی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مناطق شامل شهر میمه در شهرستان دهلران و 16 روستای شهرستان چوار، 7 روستای سیروان ، 16 روستای آبدانان ، 9 روستای شهرستان چرداول هستند.

وی از گازرسانی به 120 مورد از صنایع و واحد های تولیدی و اقتصادی در سطح استان خبر داد و با اشاره به گازرسانی به شهر میمه شهرستان دهلران گفت: در این شهر بیش از 600 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و برای اجرای آن 170 میلیارد ریال هزینه شده است.

شمس الهی تصریح کرد: در این شهر 37 کیلومتر خط تغذیه، 20 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 2500 متر مکعب در ساعت احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به 16 روستای شهرستان چوار به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل انارک ، سرپیتک ، بگ بگ بان خشک ، قبله، پاچم ده هارون ،چمن صیدمحمد، سرتنگ بیجار ، ورهال چشمه رمضان، سرچم لو، ریزه وند، میرمکان ، دارتوت، پاچه انجیر، پاقلعه ، چغا و گنجوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 روستا و یک شهر ایلام در دهه فجر گازدار می شوند

48 روستا و یک شهر ایلام در دهه فجر گازدار می شوند