مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-31فرهنگي

اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فجر در قزوین


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر در 2 سینمای مهتاب و بهمن قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فیلم فجر در 2 سینمای مهتاب و بهمن قزوین خبر داد.

محمدحسین اسماعیلی گفت: امسال 16 فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند که با پیگیری های صورت گرفته برای اولین بار در دو سینمای قزوین، سینما مهتاب و سینما بهمن قزوین اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: این فیلم ها از 15 تا 22 بهمن ماه در این 2 سینما و هر فیلم در 3 سئانس (14:30/ 16:30/ 18:30) اکران می شود و فروش بلیت هم به صورت روزانه و اینترنتی است.

وی افزود: قیمت بلیت ها از 20 تا 30 هزار تومان است و در این دوره بلیت فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت در آدرس های اینترنتی https://www.

irantic.

com ،https://cinematicket.

org و https://www.

gisheh7.

ir انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به دلیل شرایط کرونایی ظرفیت پذیرش مخاطب در سینما فقط 30 درصد ظرفیت کل است و مخاطبان باید حتماً از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فجر در قزوین

اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی ونهمین جشنواره فجر در قزوین