مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-31سياسي

192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دفتر تحکیم وحدت در جهت افزایش کیفیت نشریات انجمن های عضو اتحادیه و همچنین تقویت محتوای آنها، - دبیر جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت گفت: این جشنواره به دلیل اینکه محدود به دفاتر این اتحادیه دانشجویی است، با تعداد محدودی از آثار رو به رو بوده و در مجموع 192 اثر به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ دفتر تحکیم وحدت در جهت افزایش کیفیت نشریات انجمن های عضو اتحادیه و همچنین تقویت محتوای آنها، جشنواره سالانه نشریات دانشجویی خود را برگزار می کند.

فعالان نشریات دانشجویی این اتحادیه از بیست و یکم تا سی ام دی ماه، آثار خود را ارسال کردند.

جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، امسال به طور کلی در دو حوزه عمومی و تخصصی برگزار می شود؛ محورهای حوزه عمومی این جشنواره شامل بخش های یادداشت و مقاله ، تیتر ، مصاحبه ، طراحی جلد ، گرافیک و صفحه آرایی است.

محورهای ویژه جشنواره شامل مواردی است که ناظر به گفتمان و کار ویژه های اتحادیه دفتر تحکیم وحدت بوده و در نشریات انجمن ها تواتر محتوایی دارد؛ این محورها شامل عناوینی چون؛ مردم سالاری دینی ، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، منع خشونت علیه زنان ، بحران جمعیت و شیوع بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید

192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید