مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-31سياسي

معاون روحانی: دولت را با ادبیات فاخر نقد کنید


حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: خواهش من از دوستان این است و بارها هم حضوری خدمت نمایندگان عرض کرده ام که هر موقع که می خواهید دولت را نقد کنید، - همان طور که آقای رییس جمهور بارها گفته اند، نقد بکنند، اما با ادبیات فاخر.

نقد بسیار خوب و پسندیده است، اما آنچه بد است، تخریب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، معاون پارلمان رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم تغییرات بودجه به اندازه ای نباشد که اساس لایحه را بهم بزند، گفت: لایحه بودجه نباید به طرح مجلس تبدیل شود.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگویی با اشاره به لایحه بودجه 1400 و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مصوبات کمیسیون تلفیق شاکله لایحه بودجه تغییر کرده است؟، گفت: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده، نظر این کمیسیون است و نظر مجلس نیست.

به عبارت دیگر بودجه باید به تصویب مجلس برسد، آن هم با شرایطی که در قانون اساسی، در آیین نامه داخلی و در سیاست های کلی ابلاغی که از سوی رهبر معظم انقلاب آمده است.

امیری افزود: بنابراین اکنون نمی توانم پیش داوری کنم که مجلس اساس لایحه دولت را تغییر خواهد داد.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه دغدغه رییس جمهور در خصوص عدم تغییر شاکله بودجه ناظر بر چه بود؟، تاکید کرد: بالاخره رییس جمهور به صورت روزانه اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون روحانی: دولت را با ادبیات فاخر نقد کنید

معاون روحانی: دولت را با ادبیات فاخر نقد کنید