مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-31اقتصادي

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری و روستایی


مدیر کل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت، آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری و روستایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا میرزایی بیان کرد: با توجه به اینکه که خدمات سطح یک، یکی از اولویت های مدیرعامل سازمان بیمه سلامت است موظف هستیم که 25 هر ماه به حدود 7 هزار پزشک خانواده روستایی و نزدیک به 1800 پزشک خانواده شهری در دو استان فارس و مازندران 80 درصد مطالبات را به صورت علی الحساب پرداخت کرده و هر سه ماه نیز تسویه کامل صورت گیرد.

وی ادامه داد: اکنون در برنامه روستایی بهترین وضعیت پرداخت را شاهد هستیم به طوری که تاکنون 10 ماه از 80 درصد مطالبات این گروه به صورت علی الحساب پرداخت شده و تسویه 6 ماه اول سال جاری نیز به طور کامل انجام شده است.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: برای اولین بار در 15 سال گذشته با حسن نیت مدیرعامل سازمان مبلغ 70 میلیارد تومان از کسوراتی که به دلیل نبود برخی خدمات در مراکز روستایی به خصوص در مناطق محروم اعمال شده بود، با نگاه به مناطق محروم به دانشگاه ها بازگردانده شد.

وی همچنین بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران تا به امروز از هزار و 930 میلیارد تومان سهم سازمان برای سال جاری برای پزشک خانواده هزار و 311 میلیارد تومان را پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری و روستایی

پرداخت مطالبات پزشکان خانواده شهری و روستایی