مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-31اجتماعي

بهره برداری از 45 طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال 45 طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال 45 طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان به بهره برداری می رسد.

رضا میدان رو امروز 12 بهمن با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص طرحهای افتتاح شده یا در حال اجرای معاونت تربیت بدنی وسلامت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال هشت میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار برای سه طرح شاخص حوزه تربیت بدنی شامل چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی و مدرسه پویا اختصاص یافت.

وی از افتتاح طرح چمن مصنوعی مدرسه طراوت ناحیه یک ارومیه به مساحت 560 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 750 میلیون ریال خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان تا کنون تعداد 9 چمن مصنوعی احداث کرده است.

این مقام مسئول از ایجاد 17 کلاس درس تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در طول سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد هفت طرح افتتاح شده، 6 طرح در دست اجراست و سه طرح در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بیان کرد: امسال 28 طرح مدرسه پویا در مدارس استان با اعباری بالغ بر دو میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 45 طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی

بهره برداری از 45 طرح در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش آذربایجان غربی