مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-31اقتصادي

3 پروژه عمرانی منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد


رییس اداره منابع طبیعی سمنان از بهره برداری سه پروژه عمرانی این شهرستان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برای افتتاح این طرح ها 48 هزار و 341 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

- معصومه منظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر سال جاری سه پروژه عمرانی منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح ها از محل صندوق توسعه ملی اعتباری حدود 48 هزار و 341 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این پروژه ها برای بخش آبخیزداری در دو حوزه آبخیز چاشت خوران و شهرک صنعتی سمنان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 98 و 99 اجرا شدند، افزود: یک پروژه کلنگ زنی شامل احداث بندهای سنگ و ملات به حجم چهار هزار و 282 متر مکعب نیز در شهرک صنعتی سمنان اجرا می شود.

رییس اداره منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه پروژه های احیا و اصلاح مراتع، کشت و توسعه گیاهان دارویی با گونه هایی مانند باریجه، زیره کوهی و وشق نیز در سطح 500 هکتار به انجام رسیده است، ابراز داشت: سه پروژه شامل کپه کاری، کنتور فارو و بذرپاشی نیز در حوزه های شهرک صنعتی و حوزه چاشت خوران سمنان نیز انجام گرفته است.

منظمی در ادامه تصریح کرد: در بخش جنگل کاری و توسعه فضای سبز و تولید نهال نیز پروژه احداث دو هزار و 800 متر مربع سکوهای گلدانی تولید نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه عمرانی منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد

3 پروژه عمرانی منابع طبیعی سمنان به بهره برداری می رسد