مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-31سياسي

وجود ولایت فقیه، فتنه ها را خنثی و انقلاب را بیمه کرده است


وجود ولایت فقیه فتنه ها را خنثی و انقلاب را از دست نااهلان بیمه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان در اولین روز از دهه فجر جمعی از مسؤولین شهرستان به پیروی از ورود امام به ایران و حضور در بهشت زهرا، در مزار شهدای سلطانیه با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کردند.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی از آرزوهای محقق شده انبیا است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه یاد و خاطره امام و شهدا بیش از همیشه در دهه فجر در خاطره ها زنده می شود و امام آغازگر نهضت انقلاب در سال 42 با 15 سال مبارزه و بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: نام امام با انقلاب اسلامی عجین است.

وی با تصریح به اینکه پیروزی انقلاب و تداوم آن با همه دشمنی های دشمنان خارجی و دشمنان داخلی مرهون رهبری های امام و مقام معظم رهبری است و فتنه های اوایل انقلاب، فتنه 78، فتنه 88، قضیه بنزین، گرانی ها و بی تدبیری ها خطراتی بود که با تدبیر امامین انقلاب خنثی شده اند، گفت: وجود ولایت فقیه فتنه ها را خنثی و انقلاب را از دست نااهلان بیمه کرده است.

  حسینی نسب با بیان اینکه دهه فجر روز شهیدان است و در این دهه چهره خونین شهدا در خاطرات زنده می شود و امروز هم در کنار شهدا جمع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ولایت فقیه، فتنه ها را خنثی و انقلاب را بیمه کرده است

وجود ولایت فقیه، فتنه ها را خنثی و انقلاب را بیمه کرده است