مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-31بين الملل

ناامیدی تل آویو از دولت بایدن برای از سرگیری توافق های سازش


یک مقام کابینه رژیم صهیونیستی گفته انتظار نمی رود که دولت جدید آمریکا برای از سرگیری توافق های سازش این رژیم با کشور های عربی تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام عالی رتبه در کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص از سر گیری توافق های سازش این رژیم با کشور های عربی توسط دولت جو بایدن ، رییس جمهور جدید آمریکا ابراز ناامیدی کرده است.

به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست ، این مقام رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت انتظار نمی رود که دولت بایدن برای دستیابی دوباره به توافق های سازش با کشور های عربی تلاش کند.

وی با اظهارات خود به گفته های ریچارد میلز نماینده آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد که هفته گذشته در خصوص راهکار دو دولتی صحبت و بر این مسئله تأکید کرده بود.

  میلز گفته بود: آمریکا از اسراییل و مقام های فلسطینی می خواهد که از انجام اقدامات یکجانبه که راهکار دو دولتی را سخت تر می کند پرهیز کنند.

این در حالی است که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید یکشنبه هفته گذشته گفته بود که طی رایزنی با معیر بن شبات مشاور امنیتی رژیم اسراییل، به اطلاع وی رسانده که دولت بایدن به توافق صلح اسراییل با امارات، بحرین سودان و مغرب پایبند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی تل آویو از دولت بایدن برای از سرگیری توافق های سازش

ناامیدی تل آویو از دولت بایدن برای از سرگیری توافق های سازش