مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-31اقتصادي

گام های صمت خراسان جنوبی برای رفع کمبود کالاهای اساسی در بازار


به دنبال انتشار گزارشی مبنی بر کمبود روغن در خبرگزاری مهر و ورود نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به ماجرا، پیگیری سازمان صمت استان برای رفع مشکل تشدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقدردانی نمود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با مهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع کمبود کالاهای اساسی گفت: از ابتدای سال جاری هزار و 568 تن روغن در بازار توزیع شده است.

عباس جرجانی با بیان اینکه 500 تن روغن در مراکز منتخب در حال توزیع است، افزود: از این تعداد 250 تن توزیع شده و مابقی هم در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه 450 تن روغن هم در حال جذب است، اظهار کرد: همچنین از این میزان 300 تن سهمیه صنف و مابقی سهمیه مردمی است.

جرجانی بیان کرد: در راستای تامین شکر مورد نیاز مصرف کنندگان، از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و 382 تن شکر جذب و توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه 626 تن شکر هم در حال توزیع است، افزود: از این میزان 410 تن سهمیه صنف و صنعت بوده که به قیمت 11 هزار و 500 تومان بین واحدها توزیع می شود.

وی ادامه داد: همچنین 216 تن سهمیه مردمی بوده که 50 درصد از آن در شهرستان ها و 50 درصد در 30 نقطه از بیرجند شامل فروشگاه های زنجیره ای و مراکز منتخب توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های صمت خراسان جنوبی برای رفع کمبود کالاهای اساسی در بازار

گام های صمت خراسان جنوبی برای رفع کمبود کالاهای اساسی در بازار