مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-31اقتصادي

صرف 274 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در تنکابن


فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به پروژه دهه فجر گفت: 274 میلیارد تومان برای پروژه های مختلف عمرانی و اقتصادی در شهرستان هزینه صرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر از به بهره برداری رسیدن 274 میلیارد تومان پروژه در بخش های متخلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری و غیره خبر داد.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از برف سال 92 و 95 و سیل سال 97 در این شهرستان اظهار داشت: خسارت های چند صد میلیاردی این حوادث، آسیب بسیار جدی را در تمامی بخش های زیر بنایی به شهرستان وارد کرد.

وی با اشاره به سهم بسیار اندک شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی افزود: سهم شهرستان از این منبع، حدود 25 میلیارد تومان است که تنها 60 درصد آن اختصاص می یابد اما با این وجود، با پیگیری هایی که مجموعه مدیران شهرستان و استان انجام دادند توانستیم بخشی از آسیب های زیر بنایی را جبران و.

بازسازی کنیم.

حسینی جو با اشاره به پروژه های حوادثی تصریح کرد: در ساعات آغازین سیل 97، خدمات رفاهی مانند راه دسترسی، برق، آب و گاز مناطق سیل زده وصل شد و این کار بسیار سنگینی است که با اقدامات جهادی مدیران این شهرستان محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 274 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در تنکابن

صرف 274 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در تنکابن