انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتیمدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد گفت: با توجه به نیازهای احصاء شده توسط مدیریت شهری در حوزه املاک و ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی شهر مشهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد، علی قناویزچی از آغاز ممیزی مناطق 13 گانه شهر مشهد به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه های مربوطه خبر داد و ابراز کرد: تاکنون ممیزی مناطق 8 و 11 به اتمام رسیده است و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق 13 گانه شهرداری، نیز در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزه انجام شود. وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می شود؛ افزود: اهمیت این موضوع به دو دلیل؛ ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی است. مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها؛ اظهار داشت: ثبت ممیزی ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |