مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-31سياسي

انقلاب اسلامی با اتحاد اقوام به وقوع پیوست


در جریان انقلاب اسلامی تمامی آحاد جامعه اعم از هر قوم و نژاد و گروه کنار یکدیگر قرار گرفته و با وحدت کلمه توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کشیش داریاووش عزیزیان بعد از ظهر یکشنبه در آیین بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام (ره) توسط آشوریان، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و در ثمر به رسیدن آن تمام اقوام و ادیان با اتحاد و همدلی مشارکت داشتند.

وی با اشاره به شخصیت امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: کمتر رهبری در جهان وجود داشته که با فرمان و سخنان او مردم به میدان مبارزه رفته و به مقابله با دشمن بپردازند ولی معمار کبیر انقلاب به دلیل شخصیت کاریزماتیک، باعث شده بود مردم از فرمان و سخن او پیروی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که دین و معنویت در انزوا به سر می برد و رفته رفته بر نابودی آن تلاش بیشتری صورت می گرفت، گفت: در دوره ای که کسی جرأت سخن گفتن از معنویت را نداشت، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موجب احیای ارزش های معنوی شد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری ادامه داد: احیای دین و بها دادن به آن ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی است و این دستاورد بزرگ راهی نو نه تنها در برابر ملت ایران بلکه در مقابل ملت های جهان گشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با اتحاد اقوام به وقوع پیوست

انقلاب اسلامی با اتحاد اقوام به وقوع پیوست