مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-31سياسي

218 هزار دانش آموز عشایر در کشور مشغول تحصیل هستند


مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور گفت: به برکت جمهوری اسلامی در حال حاضر 218 هزار دانش آموز عشایری در 27 استان کشور مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا سیفی روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه عصمتیه روستای قنات ملک (زادگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) بیان داشت: اگر سردار سلیمانی نبود کشور به آشفتگی دچار می شد به همین دلیل است که ما برکات وجود سردار سلیمانی را حتی بعد از مرگ او نیز مشاهده می کنیم.

وی افزود: از منطقه محروم عشایری (قنات ملک) فرزندی متولد می شود که محصول انقلاب اسلامی و مدارس است و لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مسلمین می اندازد.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور گفت: دانش آموزان باید سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس باید تلاش شود.

سیفی تصریح کرد: عشایر ذخیره انقلاب اسلامی هستند لذا امیدواریم که رفاه و آموزش با کیفیت برای این عزیزان در کشور فراهم شود.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیداری که با مدیران ادارات کل آموزش و پرورش داشتند بر این مسئله تاکید کردند که باید مسیر دسترسی به آموزش با کیفیت در تمامی مناطق کشور فراهم شود و هیچ فرقی بین نقاط مرزی کشور و حتی دور افتاده ترین نقاط، نسبت به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

218 هزار دانش آموز عشایر در کشور مشغول تحصیل هستند

218 هزار دانش آموز عشایر در کشور مشغول تحصیل هستند