مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-31اقتصادي

ضرورت توجه به صنعت پرسود پرورش اسب در مشهد


رییس اداره بهبود تولیدات دام جهادکشاورزی مشهد ضمن تاکید بر بهره گیری از صنعت اسب و پتانسیل بالای اشتغالزایی آن، گفت: صنعت اسب در دنیا همیشه یکی از صنایع پول ساز با گردش مالی بالا بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، حجت ایمانی مقدم ابراز کرد: صنعت اسب در دنیا همیشه یکی از صنایع پول ساز با گردش مالی بالا بوده است چون از یک سو افراد بسیاری به نگهداری و پرورش اسب علاقه مند هستند و در آن سرمایه گذاری می کنند و به تدریج آن را به سمت اهداف اقتصادی هدایت کرده و برای آن با تبلیغات و رسانه های جمعی بازار و جذابیت سرمایه گذاری ایجاد کرده اند که این بازار به سرعت به سمت حرفه ای شدن پیش می رود و از سوی دیگر دولت ها همیشه در حال گسترش فعالیت های مرتبط با اسب از دو منظر سرگرمی و اشتغالزایی بوده اند.

رییس اداره بهبود تولیدات دام جهاد کشاورزی مشهد با اشاره به این نکته که پرورش اسب می تواند به عنوان یک صنعت تعریف و به کارگیری شود، ادامه داد: صنعتی پرسود و پردرآمد که در بسیاری از نقاط جهان اهمیت فراوانی دارد و ایران نیز اسب هایی با پتانسیل جهانی و مشهور دارد.

وی تصریح کرد: اسب های اصیل و گران قیمت ایرانی اکنون بیشتر از هر زمان دیگری در مشهد پرورش می یابند و در حال حاضر با توسعه و پرورش آن می توان مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به صنعت پرسود پرورش اسب در مشهد

ضرورت توجه به صنعت پرسود پرورش اسب در مشهد