مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-31سياسي

لزوم توجه ویژه مدیران زندان به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان


مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی گفت: توجه ویژه به سرمایه انسانی و بالا بردن انگیزه آنان، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و تقویت کسب و کارهای زود بازده برای آن ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل زندان های آذربایجان شرقی گفت: توجه ویژه به سرمایه انسانی و بالا بردن انگیزه آنان، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و تقویت کسب و کارهای زود بازده برای آن ها، سرلوحه عمل مدیران زندان قرار گیرد.

حسن محمدیاری در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره زندان مرند ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: توجه به توانمندی مجموعه و برخورد مهربانانه با آنان را لازمه کار مدیریت یک مجموعه خوب است.

وی با بیان اینکه در مسئولیت هایمان باید هم رضایت خداوند و هم رضایت بندگان او را در نظر بگیریم، افزود: در مدیریت زندان باید ارتقای سلامتی همکاران و زندانیان با پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، توجه ویژه به سرمایه انسانی و بالا بردن انگیزه آنان، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و تقویت کسب و کارهای زود بازده برای آنها سرلوحه کار قرار گیرد.

مدیرکل زندان های استان ادامه داد: همچنین تعامل و همکاری با مقامات قضایی و سایر ادارت مرتبط، استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ستاد دیه، انجمن حمایت، گروه های جهادی و خیرین از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه مدیران زندان به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان

لزوم توجه ویژه مدیران زندان به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان