مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-31سياسي

65 میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان به بهره برداری می رسد


همزمان با دهه فجر 79 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری به ارزش 65 میلیارد تومان در قوچان به بهره برداری می رسد که بیشترین اعتبارات در حوزه مخابرات و راهداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، ایمن رضا مرآتی امروز در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: چنانچه افکار عمومی، مسئولین و همه ارکان نظام در راستای تأمین منافع ملی هم جهت باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

فرماندار قوچان با یادآوری اینکه در زمینه توسعه اقتصاد و جذب سرمایه گذار نباید اختلاف و تقابل وجود داشته باشد، بیان کرد: البته در حوزه های اجتماعی و سیاسی تفاوت ها و نقدها موجب پویایی خواهد شد، ولی در حوزه اقتصادی حمایت عمومی نیاز است.

وی تأکید کرد: باید به دنبال انسجام بخشی، کاهش اختلافات و از بین بردن تنش ها کمک کرد زیرا چنانچه جایی تنش و اختلاف وجود داشته باشد نشان از آن دارد که هنوز وقت توسعه فرا نرسیده است.

مرآتی از افتتاح 79 پروژه با اعتبار 65 میلیارد تومان هم زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: 11 پروژه سرمایه گذاری با اعتبار 15 میلیارد تومان و 68 پروژه عمرانی با اعتبار 50 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که مخابرات با 19 میلیارد تومان و راهداری با 14 میلیارد تومان بیشترین جذب اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان به بهره برداری می رسد

65 میلیارد تومان پروژه همزمان با دهه فجر در قوچان به بهره برداری می رسد