مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 15:202021-01-31سياسي

مهمترین سلاح امام خمینی (س) در مبارزه با طاغوت چه بود؟


عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه قلم را مهمترین سلاح امام خمینی(ره) در دوران مبارزه با رژیم طاغوت دانست و تاکید کرد که امام انقلاب اسلامی را بدون سلاح و تنها با ایمان و پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: قلم مهمترین سلاح امام خمینی(ره) در دوران مبارزه با رژیم طاغوت بود و انقلاب اسلامی را بدون سلاح و تنها با ایمان و پشتیبانی مردم به پیروزی رساند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان اظهار داشت: قیام حضرت امام خمینی(ره) با نیت خالص و برای رضای خداوند متعال شکل گرفت و خداوند متعال به امام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی یاری رساند.

وی به لبیک مردم و به خصوص جوانان کشورمان در دوران جنگ تحمیلی به حضرت امام خمینی (ره) اشاره و خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با خصوصیات اخلاقی منحصر بفرد از جمله ساده زیستی و دوراندیشی همواره مورد حمایت مردم بود.

وی به حمایت بیشتر کشورهای از رژیم بعث در جنگ ایران و عراق اشاره کرد و افزود: اداره کشور در طول هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از طولانی ترین جنگ های تاریخ موفقیت بزرگی بود که این موفقیت و پیروزی به لطف خدا و از خودگذشتگی های شهدا رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین سلاح امام خمینی (س) در مبارزه با طاغوت چه بود؟

مهمترین سلاح امام خمینی (س) در مبارزه با طاغوت چه بود؟