مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 15:202021-01-31سياسي

برپایی نهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان مرکزی


مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی از برپایی نهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب در ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک میلاد مرادی در جمع رسانه های خبری استان با اشاره به برپایی نهمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب، اظهار داشت: اصلی ترین برنامه اتحادیه در دهه فجر، برپایی جشنواره مدرسه انقلاب به صورت حضوری و مجازی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب با محور بیانیه گام دوم انقلاب برپا می شود، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان به دلیل اهمیت خوانش و تبین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان کشور، نهمین دوره جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب را براساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می نماید.

مرادی ادامه داد: از اهداف برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه انقلابی، انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی، تقویت گفتمان ایران قوی و بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب می توان اشاره کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی به بخش مجازی نمایشگاه مدرسه انقلاب اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب های تصویری و صوتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان مرکزی

برپایی نهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان مرکزی