مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-31سياسي

تنها راه دستیابی به قدرت، رسیدن به مرزهای دانش و فناوری است


تنها راه دستیابی به قدرت، رسیدن به مرزهای دانش و فناوری است و جمهوری اسلامی قدم های بلندی در این حوزه برداشته است و کاروان ایران قدرت علمی بالایی دارد.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت تهران گفت: تنها راه دستیابی به قدرت، رسیدن به مرزهای دانش و فناوری است و جمهوری اسلامی قدم های بلندی در این حوزه برداشته است و کاروان ایران قدرت علمی بالایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در شورای اداری استان قزوین که امروز 12 بهمن در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: بدون تردید بعد از ظهور اسلام و استقبال از پیامبر اکرم (ص) و آیات نورانی وحی، مهم ترین حادثه در تاریخ چند هزار ساله ایران و منطقه رویداد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بود، این رویداد منشأ یک تحول و دگرگونی در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی بود و معادلات سیاسی بین المللی را تغییر داد.

وی افزود: پیروزی انقلاب موجب جابه جایی قطعی نظام سلطه و قدرت های مسلط بر جهان شد، بعد از 2500 سال نظام های سیاسی با فاصله از توده های مردم، در ایران اسلامی یک نظام برآمده از اراده ملت شکل گرفت، جمهوری اسلامی ایران فرزند مشروع اراده ملت ایران است آن هم اراده اکثریت قاطع، بیش از 90 درصد مردم در تولد انقلاب نقش داشتند و مشارکت کردند و با رأی به قانون اساسی وفاداری خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه دستیابی به قدرت، رسیدن به مرزهای دانش و فناوری است

تنها راه دستیابی به قدرت، رسیدن به مرزهای دانش و فناوری است