مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-31اقتصادي

مشکل نهاده های دامی دامداران دانسفهانی بزودی رفع می شود


سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی جلسه ای که در 15روز گذشته با مالکین و نمایندگان آن ها داشتیم، مقرر شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا عزتی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، در رابطه با کمبود نهاده های دامی دامداران دانسفهانی با نرخ دولتی اظهار کرد: با توجه به تحولات حوزه نهاده دامی در سال 99 برخی از استان ها از جمله قزوین، در پروسه توزیع آن دچار محدودیت شدند.

وی ادامه داد: کلیه نهاده هایی که در سامانه بازارگاه برای استان بارگزاری می شود عینا به اتحادیه های دامداران استان تخصیص پیدا کرده و بین دامداران توزیع می شود، در شهرک دانسفهان و برخی مناطق استان این اقدام به سبب اینکه تراکم دام بالا است با محدودیت هایی روبه رو بوده است.

عزتی عنوان کرد: طی جلسه ای که در 15روز گذشته  با مالکین و  نمایندگان آن ها داشتیم، مقرر شد، حداکثر ظرف یک ماه این مشکل حل شود، در همین هفته نیز سهمیه این ماه شهرک دانسفهان به صورت مجزا به نماینده شان تحویل داده می شود تا از طریق کارخانه مربوطه تبدیل به کنسانتره شود و در اختیارشان قرار بگیرد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در رابطه با  نحوه قیمت گذاری دام زنده است و اختلاف قیمت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل نهاده های دامی دامداران دانسفهانی بزودی رفع می شود

مشکل نهاده های دامی دامداران دانسفهانی بزودی رفع می شود