مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-31اقتصادي

لایحه دولت برای بودجه 1400 سیاسی است


نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رییس مجلس در نشست غیرعلنی امروز صبح مجلس تاکید کرد، بی شک بودجه تقدیمی دولت یک بودجه انبساطی، - سیاسی و دارای اشکال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز صبح مجلس برای بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 اظهار داشت: نادران رییس کمیسیون تلفیق در این نشست ضمن اشاره به مجموع درآمد دولت از منابع نفتی که 199 هزار میلیارد تومان می شود، اعلام کرد که 8 میلیارد دلار از محل تخصیص ارز 4200 تومانی برای پرداخت یارانه ها قرار داده شده بود که نمایندگان تصمیم دیگری نسبت به آن اتخاذ کردند.

وی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم بر آن شد که منابع حاصله از آزادسازی حساب 8 میلیارد دلار، برای جبران افزایش قیمت کالاهای اساسی برای مردم هزینه شود.

البته 2.

5 میلیارد دلار از این محل که برابر با 32 هزار میلیارد تومان می شود برای واردات دارو تخصیص داده شد و مابقی برای پرداخت یارانه نقدی و حمایت معیشتی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: نادران در این جلسه گفت، دولت اعلام کرده که کمیسیون تلفیق بودجه رقم نهایی بودجه سال آینده را افزایش داده است در صورتی که چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه دولت برای بودجه 1400 سیاسی است

لایحه دولت برای بودجه 1400 سیاسی است